Relats Solidaris recapta prop de 50.000 euros per Proactiva Open Arms
Societat 14 de febrer de 2019

L'Antiga Fàbrica Estrella Damm va acollir l'acte de cloenda de la 14a edició dels Relats Solidaris de l'Esport, el projecte encapçalat per periodistes del país que dóna suport a entitats i organitzacions que lluiten dia a dia per combatre les injustícies de la societat. La recaptació d'enguany ha estat de 47.575 euros, que aniran destinats a ajudar a la tasca que està realitzant l'associació Proactiva Open Arms al Mar Mediterrani en el rescat de refugiats que escapen en pastera de conflictes bèl·lics del seu país.

L'entrenador del FC Barcelona i padrí de la 14a edició del llibre solidari, Ernesto Valverde, va fer entrega del xec al fundador i director de Proactiva Open Arms, Òscar Camps. Els patrons-directors de la Fundació Damm, Ramon Agenjo i Ramon Armadàs, van exercir d'amfitrions en l'acte celebrat a la seu de la Fundació Damm.

El vincle de Fundació Damm amb el projecte Relats Solidaris de l'Esport es remunta a la primera edició d'aquest llibre i, actualment, n'és un dels col·laboradors principals. A més, la Fundació Damm ja va col·laborar activament amb Proactiva Open Arms amb l'enviament d'aigües Veri per afrontar una de les expedicions dels vaixells de l'organització l'estiu passat.

En la pròxima edició dels Relats Solidaris de l'Esport es recaptaran fons per la Fundació Pare Manel, una organització sense ànim de lucre que desenvolupa i lidera projectes d'acció social i educativa. El padrí del llibre serà Marc-André ter Stegen, jugador del FC Barcelona.

relats