La Fundació Damm estreny el vincle amb Proactiva Open Arms
Societat 15 de juliol de 2018

La Fundació Damm ha col·laborat amb una nova missió al Mediterrani de l’expedició de Proactiva Open Arms amb l'enviament d’aigües Veri pels vaixells Astral i Open Arms.

L’entrega dels béns es va realitzar el passat dijous 12 de juliol, aprofitant que el divendres 13 l'expedició salpava de Barcelona. El coordinador general de la Fundació Damm, Àlex Galí, va visitar els vaixells de l’ONG: l’Astral, un vaixell pioner en rescats, i l'Open Arms, un remolcador d'altura que va participar l'any 2002 en les tasques de rescat del Prestige, i que actualment fa una feina incansable en el rescat de migrants al Mar Mediterrani.

El capità del vaixell, Marco Martínez, va fer de guia per les cabines, cuines, dutxes, banys i la bodega del vaixell, on ja tenien preparats tots els queviures i les aigües per afrontar les setmanes de navegació.

Per a la Fundació Damm és un honor poder estar al costat i col·laborar amb un projecte d'un alt valor humà com el de Proactiva Open Arms. La Fundació té una estreta relació amb aquesta ONG a través de l’edició del llibre dels Relats Solidaris de l'Esport i els múltiples contactes establerts entre ambdues fundacions.

open arms