Juvenil A
Benjamí A
Benjamí B

Club de Futbol Damm

L’any 1954 un grup de treballadors del Grup Damm va decidir crear un club de futbol amb la finalitat de formar i educar el jovent del barri de l’Antiga Fàbrica Estrella Damm. Des d’aleshores, el CF Damm és un club de futbol base amb unes característiques que el fan únic i amb un reconegut prestigi arreu de Catalunya i de l’estat espanyol.

La peculiaritat del CF Damm és que no disposa d’un equip amateur o professional; el primer equip del Club és el Juvenil A, encara en etapa formativa. L’altre aspecte fonamental de l’entitat és que tots els jugadors del CF Damm estan becats, de manera que tenen totes les despeses que es deriven de la pràctica del futbol cobertes.

La principal funció de la Fundació Damm és donar suport al Club de Futbol Damm: el gran projecte formatiu i esportiu de Damm. Des dels jugadors més petits, els benjamins, fins els del primer equip compten amb un grup de persones al seu servei que els acompanyen en la seva etapa educativa i formativa de la Damm. Un dels aspectes fonamentals del Club, i del qual des de la Fundació ens sentim especialment orgullosos, són els Serveis Mèdics de l’entitat, dirigits pel Dr. Barcons, que compten amb un equip humà i tècnic de primer nivell al servei de tots els jugadors i jugadores, i que es troben situats a les instal·lacions esportives del carrer Feliu i Codina.

En l’actualitat, la direcció esportiva del Club està a mans d’Albert Puigdollers, exjugador format a La Masia amb una destacada trajectòria professional a Segona Divisió i internacional amb la selecció catalana. L’entrenador del primer equip és Sergio García, exfutbolista professional format al CF Damm i campió d’Europa amb la selecció espanyola.

La banqueta del primer equip ha estat liderada per noms il·lustres que han deixat un gran record al Club en el passat, com Luis García, Martín Posse, Roger Garcia o Cristóbal Parralo.

El Club també compta amb un equip femení a les seves plantilles des de la temporada 2014-15. La primera fornada de jugadores del Juvenil-Cadet Femení va assolir el Campionat de Lliga i l’ascens de categoria. Des de la seva curta creació, l’equip femení s’ha convertit en un dels símbols identitaris del Club, arribant a tocar el cel amb un doblet històric la temporada 2018-19, amb la consecució de la Lliga i la Copa Catalunya.

La voluntat del Club de Futbol Damm en l’actualitat és seguir formant joves jugadors i jugadores sent fidel als seus orígens, i ajudar en el desenvolupament de futurs futbolistes. Pel CF Damm han passat futbolistes com Gerard Moreno, David López, Aleix Vidal, Cristian Tello, Carles Pérez, Rubén Alcaraz, Keita Baldé, Víctor Vázquez, Ramon Terrats, Maria Pérez, Laia Parera o Montse Quesada, entre d’altres, que avui dia estan competint en l’elit del futbol mundial.

www.cfdamm.cat