Presentació

Des de la Fundació Damm ens encarreguem de vertrebrar i donar difusió a les activitats de mecenatge i filantropia de Damm en els teixits esportius, socials i culturals del país. Treballem per complir somnis, treballem per ajudar a construir una societat millor.

Esport

La nostra principal branca d’actuació és l’esport, ja que a través d’aquest podem aportar el nostre granet de sorra en la formació de centenars de joves esportistes de Catalunya i de l’Estat espanyol. La Fundació Damm aposta per la formació dels joves a través del Club de Futbol Damm, entitat amb més de seixanta anys d’història i amb seu a Barcelona, i del Club de Pàdel Damm, amb seu a Madrid i fundat l’any 2012. A través dels nostres clubs, els jugadors i jugadores desenvolupen la practica esportiva de manera 100% gratuïta amb l’únic objectiu d’ajudar a la seva formació en els valors intrínsecs que formen l’esperit esportiu. A més, des de la Fundació Damm també col·laborem amb altres institucions i entitats esportives del país.

Societat

Amb la voluntat de recolzar la societat civil, especialment la catalana, des de la Fundació Damm també realitzem activitats filantròpiques en aquest sentit. Per Damm és molt important promoure i donar suport a aquelles accions que permetin el desenvolupament i el creixement de la nostra societat a través de la transmissió de coneixement, formació, altruisme i solidaritat. La nostra col·laboració amb diverses entitats de Catalunya i Espanya respon a la voluntat de formar part del teixit associatiu del nostre país.

Cultura

Des de la Fundació Damm també recolzem, mitjançant la filantropia i el mecenatge, la cultura del nostre país perquè creiem que és imprescindible pel desenvolupament, el creixement tan social com personal de la societat i la recerca de noves il·lusions. Museus, auditoris, teatres, programacions infantils, exposicions fotogràfiques i cinema, entre d’altres, són àrees que reben el nostre suport.

President

Demetrio Carceller Arce

Vicepresidents

Ramon Agenjo Bosch
Ramon Armadàs i Bosch

Patrons

Raimundo Baroja Rieu
José Carceller Arce
María Carceller Arce
Dr. August Oetker
Dr. Ernst F. Schröder

Patró - Secretari

Pau Furriol i Fornells

Carta del President

Estimats amics i amigues,

Ja fa més de 10 anys que la Fundació Damm treballa amb la voluntat de contribuir al desenvolupament esportiu, cultural i social del nostre entorn. I els exemples més significatius són els nostres projectes propis: el Club de Futbol Damm i el Club de Pàdel Damm, l’objectiu dels quals és la formació de joves a través de l’esport i dels quals ens sentim especialment orgullosos. Els més de 300 jugadors i jugadores són el nostre valor més preuat: actuen d’ambaixadors dels valors de Damm dins i fora els terrenys de joc. Tant a Barcelona, seu del Club de Futbol, com a Madrid, seu del Club de Pàdel, els nois i noies de la Damm són un exemple d’educació, joc net, treball en equip, respecte, solidaritat i esforç, valors que comparteix la companyia.

De totes maneres, el CF Damm i el CP Damm no són els únics projectes amb què la Fundació Damm s’involucra. Per a complir amb l’objectiu de donar suport al desenvolupament cultural, social i esportiu del país, també col·laborem amb diverses entitats, fundacions i institucions a través de la filantropia i el mecenatge. De la mateixa manera que hem descentralitzat les activitats esportives de la Fundació, ampliant el nostre àmbit d’actuació a Madrid amb el pàdel, en l’àmbit de la filantropia també ho estem aconseguint. Cada vegada són més els projectes d’àmbit estatal que compten amb el suport de la Fundació Damm. En aquests moments realitzem accions a Galícia i Andalusia, on estem implementant d’una manera important la nostra col·laboració amb diferents entitats que vetllen per la formació dels joves. La nostra intenció és involucrar-nos en aquells llocs on la nostra presència és rellevant.

Els convido a consultar la pàgina web de la Fundació Damm perquè puguin descobrir tots els projectes dels quals en formem part i que configuren el dia a dia d’aquesta Fundació que tinc l’orgull de presidir.

Demetrio Carceller Arce.