Nou acord de col·laboració entre el CP Damm i Bullpadell
Esport 19 de octubre de 2020

El Club de Pàdel Damm ha firmat un nou acord de col·laboració amb Bullpadel, pel qual converteix la marca en pilota oficial del Club durant les temporades 2020 i 2021.

El Club de Pàdel Damm ha escollit Bullpadel PREMIUM PRO per ser una pilota de màxima velocitat -agilitza els partits-, per posseir una gran durabilitat, gràcies a la seva fabricació en feltre sintètic de màxima qualitat, i per augmentar i garantir una millor sensació de copejament.

La Bullpadel PREMIUM PRO es, a més, la bola oficial de les competicions organitzades per les Federacions Madrileñas i Extremeñas de Pàdel.

El Club de Pàdel Damm, un projecte de la Fundació Damm

El 2012, la Fundació Damm va crear el Club de Pàdel Damm, sota la mateixa filosofia formativa i esportiva que el Club de Futbol Damm: prioritzar l’educació i els valors esportius. I és que el respecte, el joc net, l’esportivitat i la companyonia formen part de l’ADN del Club.

El 2019, el Club de Pàdel Damm va estar format per un equip de més de 30 jugadores i jugadors de 10 a 18 anys, i és una de les canteres de pàdel més importants d’Espanya, que ha format a jugadors i jugadores que, avui dia, se situen en el més alt rànquing del World Padel Tour.

Nou acord de col·laboració entre el CP Damm i Bullpadell