Un repàs als 20 anys de carrera de Jarabe de Palo
Cultura 13 de gener de 2018

Un grup de treballadors i treballadores de Damm van poder assistir al concert que Jarabe de Palo va oferir a l’Auditori de Sant Cugat convidats per la Fundació. El conjunt liderat per Pau Donés va interpretar els temes més coneguts de la seva carrera en l’espectacle anomenat 50 palos, dissenyat per celebrar en teatres i auditoris els 50 anys de Pau Donés i els 20 de Jarabe de Palo. Aquest cop, per això, temes com La Flaca, Depende, Grita i molts d’altres no es van interpretar en clau rockera sinó que ho van fer en un format més íntim on va predominar la veu i el piano. Jarabe de Palo és una formació liderada per Pau Donés, un barceloní d’adopció nascut l’11 d’octubre de 1966 a Montanui, un municipi de la Ribagorça a la província d’Osca. Donés va iniciar la seva carrera amb La Flaca, un èxit espectacular que ha perdurat en el temps a més d’anar sumant noves grans cançons i molts adeptes.

jarabe