Un nou espai cardioprotegit gràcies a Tomando Conciencia
Cultura 01 de juliol de 2017

La Fundació Tomando Conciencia, amb la qual col·labora la Fundació Damm, continua amb la seva tasca de cardioprotegir espais esportius i fomentar els hàbits saludables entre els infants. En aquest sentit, i en el marc del programa ‘Tomando Conciencia Schools’ i ‘La vida d’en Max’, el passat 28 d’abril es va fer entrega d’un desfibril·lador automàtic a l’escola La Salle Comtal de Barcelona.

A  més, a La Salle Comtal també s’hi va fer una xerrada sobre alimentació, activitat física, gestió de les emocions i prevenció a les addiccions i a les substàncies tòxiques a través de continguts adaptats als nous hàbits de consum digital.

La Fundació Tomando Conciencia té com a objectius motivar un canvi d’actitud a la societat perquè entre tots puguem fer un món millor, mitjançant la recerca de recursos econòmics per donar suport a projectes socials i a través de la comunicació com a motor de canvi.

Un nou espai cardioprotegit gràcies a Tomando Conciencia