Un dels nostres és campió d’Espanya!
Esport 09 de setembre de 2019

La setmana passada es va celebrar el XXXIII Campionat d’Espanya de Pàdel de Menors a Màlaga. El CP Damm va estar-hi representat per 36 esportistes, 22 dels quals van arribar al quadre final. El jugador benjamí del nostre Club Nico Fernández es va proclamar campió d’Espanya amb el seu company Álvaro Bartolomé. Nico va demostrar ser un gran jugador, no només en els resultats, sinó també en el comportament dins i fora la pista. La seva esportivitat va ser un exemple de com s’ha de guanyar un campionat.

En el pòdium final, el CP Damm també va estar representat pels tercers llocs de la Paula Ferran en categoria benjamí, David Gala en categoria infantil, i Mónica Gómez en cadet.

El campionat es va celebrar a les pistes del club Inacua Centro Raqueta de Màlaga, un complex amb 15 pistes de pàdel de gespa artificial i parets de vidre. En aquesta edició hi han participat 1.536 esportistes, 932 en categoria masculina i 604 en femenina.

malaga