UIC Barcelona reconeix el talent dels seus estudiants en l’acte d’entrega de beques del curs 2023-2024
Societat 19 de abril de 2024

El passat 12 d’abril, UIC Barcelona va celebrar l’entrega de beques del curs 2023-2024, un acte amb el que va reconèixer el talent, l’excel·lència i l’esforç dels més de 1.000 alumnes becats del centre. L’esdeveniment, que va reunir a 150 alumnes –entre aquells que rebien la beca per primera vegada i els que es graduen aquest curs–, també va comptar amb la presència de les empreses i entitats que contribueixen al programa de beques de la universitat, entre les quals es troba la Fundació Damm.

Durant l’acte, Ramon Agenjo, vicepresident i director de la Fundació, va fer entrega de les beques Fundació Damm, que tenen com a objectiu facilitar l’accés a l’educació dels alumnes de la universitat amb un bon expedient acadèmic i recursos econòmics limitats. Les beques els ajudaran a cobrir la seva matrícula, en línia amb el pla d’UIC Barcelona #CapTalentSenseFutur.

La Fundació Damm i UIC Barcelona col·laboren des de juliol de 2022 amb la creació de tres beques Fundació Damm que han permès ampliar el programa de beques i ajuts que ofereix la Universitat i que promou l’excel·lència acadèmica i la igualtat d’oportunitats per a tots els alumnes que estudien en el centre.