Torna la gala “Guanya’t el Cel del Pare Manel”
Societat 15 de juny de 2022

Aquest vespre a les 21 h, torna la gala solidària “Guanya’t el Cel del Pare Manel” que tindrà lloc al Teatre Victòria de Barcelona. L’objectiu del festival, organitzat per la Fundació Pare Manel, és recaptar fons per continuar donant suport i acompanyant als infants, joves i famílies dels barris de Verdum i Roquetes a través de diferents projectes socials.

Per l’escenari del Teatre Victòria hi passaran artistes com Rigoberta Bandini, Stay Homas, Mishima, Judit Neddermann i Dario Barroso, Clara Segura i Albert Triola, Monique Makon, Sol Picó, Carlos Blanco, Comando Señoras, o Brigitta Lamoure, i humoristes com José Corbacho, Queco Novell i Pep Plaza. Com a novetat, a més, enguany el festival estarà presentat de manera coral per José Corbacho, Flora Saura i Brigitta Lamoure.

Aquelles persones que hi vulguin assistir, encara són a temps de comprar les darreres entrades a la web de la Fundació. De la mateixa manera, les persones que no hi puguin anar, però vulguin col·laborar amb la gala, poden fer una donació a través de “Fila Zero”.

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb la Fundació Pare Manel,  una institució sense ànim de lucre, arrelada als barris de Verdum-Roquetes de Barcelona, que desenvolupa i lidera projectes d'acció social i educativa. La fundació treballa per mantenir el llegat del Pare Manel  i millorar la qualitat de vida de totes les persones que pateixen exclusió i marginació social, especialment els infants i joves. Per a més informació, podeu visitar el seu lloc web: www.paremanel.org

Torna la gala “Guanya’t el Cel del Pare Manel”