Sport Cultura Barcelona lliura els seus premis anuals
Societat 16 de octubre de 2017

Ruth Beitia, Jordi Hurtado i Joaquim Maria Puyal van ser els premiats de la XII edició dels premis que entrega anualment Sport Cultura Barcelona.

L’Auditori RBA de Barcelona va ser la seu que va escollir l’associació Sport Cultura Barcelona per fer entrega de la XII edició dels premis de l’entitat. Albert Agustí, el president d’Sport Cultura, va donar el tret de sortida a l’acte agraint l’assistència de tots els convidats, entre els quals era present el patró director de la Fundació Damm i també membre de l’assemblea, Ramon Agenjo. Com cada any, els premis es divideixen en tres categories: Sport, Cultura i Trajectòria.

En la categoria Sport el guardó va ser per Ruth Beitia, campiona olímpica en salt d’altura en els Jocs de Rio de Janeiro 2016. En el seu lloc va recollir el premi Carme Valero, dues vegades campiona del món de cross.

Jordi Hurtado, el presentador de televisió conegut pel programa ‘Saber y Ganar’, va recollir el guardó en la categoria de Cultura i Ramon Agenjo va ser l’encarregat de lloar la seva carrera davant els assistents.

Finalment, el premi a la Millor Trajectòria va recaure en el periodista, presentador i locutor de retransmissions esportives Joaquim Maria Puyal. Carles Domènech, director de comunicació de la Fundació Damm, i Judit Esteban, ambdós membres de l’equip de Puyal, van recollir el premi en el seu nom.

Daniel Loewe