Signatura del conveni amb el Club de Golf Terramar, seu del LET
Esport 01 de maig de 2017

La Fundació Damm ha signat un conveni de col·laboració amb el Club de Golf Terramar, seu de l’Estrella Damm Mediterranean Ladies Open. Des de 2008 que Catalunya no acollia un torneig europeu professional de golf femení. El Club de Golf Terramar, fundat el 1927 a Sitges, és un referent en el món del golf per la seva història i tradició. El club té un tarannà familiar i està situat en un entorn privilegiat al peu del Mediterrani. Les seves instal·lacions són modèliques i els socis poden practicar diferents disciplines esportives. Terramar es distingeix per ser un camp agradable per jugar i no gaire difícil. Una de les principals virtuts són els pocs desnivells i la possibilitat de poder jugar gairebé durant tot l’any amb sol i bon temps.

Signatura del conveni amb el Club de Golf Terramar, seu del LET