Robert Moreno, protagonista a la pròxima edició de la revista Pilota a terra
Esport 01 de octubre de 2019

El seleccionador absolut espanyol Robert Moreno va entrenar el Juvenil B del CF Damm la temporada 2009/10. Més endavant, va ser el segon de Luis Enrique al Barça B, Roma, Celta de Vigo, el FC Barcelona campió del triplet el 2015, i la selecció espanyola. El tècnic barceloní va assumir-ne la banqueta el juny de 2019 i ha parlat d’aquesta nova experiència en una entrevista realitzada a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, on ha estat rebut per Ramon Armadàs, conseller de Damm i vicepresident de la Fundació Damm.

“Recordo moltes coses de la meva etapa a la Damm, sobretot agraïment per l’oportunitat d’entrenar un club d’entitat amb una gran estructura i amb mitjans professionals per desenvolupar la meva feina en futbol base”, ha expressat Robert Moreno en una entrevista que podreu llegir en la pròxima edició de la revista Pilota a terra.

robert