Robert Lewandowski apadrina la 18a edició dels Relats Solidaris de l’Esport
Esport 12 de abril de 2023

Robert Lewandowski ha presentat aquesta setmana el llibre Relats Solidaris de l’Esport en un esdeveniment celebrat a l’Auditori CaixaBank de Barcelona. El jugador del FC Barcelona és el padrí d’Honor de la nova edició del llibre solidari promogut per un grup de periodistes esportius catalans, que aquest any ha arribat a la seva divuitena publicació.

Lewandowski ha declarat sentir-se molt content de donar veu a aquest projecte solidari. “No som només esportistes. Tenim l’altaveu per donar coneixement a tota la societat sobre aquest tipus de trastorns que són difícils de portar per molta gent”, ha expressat el futbolista.

La recaptació obtinguda amb les ventes del llibre solidari anirà destinada exclusivament a la Fundació Lovaas, una entitat benèfica que impulsa programes per millorar la qualitat de vida de nens i nenes diagnosticats dins de l’espectre de l’autisme (TEA).

La Fundació Damm col·labora des de la creació del projecte l’any 2005 amb Relats Solidaris de l’Esport. Àlex Galí, coordinador general de la Fundació, ha estat present en l’acte de presentació de la divuitena edició.

Àlex Galí a la presentació de la 18a edició de Relats Solidaris de l'Esport

Robert Lewandowski apadrina la 18a edició dels Relats Solidaris de l’Esport