Renovació del conveni amb la Fundació Bioparc
Societat 16 de novembre de 2017

La Fundació Damm ha renovat el conveni de col·laboració que la uneix des de fa quatre anys a la Fundació Bioparc, una entitat dedicada a la preservació de la biodiversitat del planeta.

La Fundació Damm i la Fundació Bioparc, dues institucions implicades amb el futur de la societat, van ratificar el compromís compartit amb la preservació del planeta, renovant un conveni que ja fa quatre anys que es va iniciar. La signatura d’aquest conveni es va fer a València, a les instal·lacions de Bioparc, un espai considerat com un dels deu millors parcs del món.

El patró director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, va destacar “la satisfacció en el temps de la relació entre ambdues entitats” alhora que va emfatitzar en “la necessitat de compartir objectius i realitzar accions conjuntes per a la seva consecució”. Per la seva banda, la Fundació Bioparc va assenyalar la importància de la tasca que duen a terme com a plataforma de trobada entre les persones i la natura, doncs és fonamental mostrar la “bellesa salvatge que està cada vegada més amenaçada per l’acció de l’home” amb la finalitat de sensibilitzar per a la seva conservació i protecció, promovent accions a través del respecte a la naturalesa.

bioparc