Ramon Agenjo rep la distinció d’honor de la Creu Roja a Catalunya pel suport al Pla Creu Roja RESPON davant la COVID-19
Societat 07 de desembre de 2020

Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm, ha visitat el Centre Humanitari de la Creu Roja a Catalunya, on ha pogut conèixer de més a prop el treball de l’entitat i les necessitats socials més immediates arreu de Catalunya, en especial les que ha cobert durant l’emergència social i sanitària provocada per la COVID-19 .

Durant la visita, Agenjo ha rebut la Distinció d’Honor de la Creu Roja de mans de Josep Quitet, president de la Creu Roja a Catalunya, pel suport de la Fundació Damm al Pla Creu Roja RESPON en la gestió de la crisi sanitària derivada de la Covid-19 que ha permès distribuir ajuda bàsica a més de 700.000 persones a Catalunya i tres milions a la resta de l’estat.

I és que durant la primera onada, els treballadors de la companyia van donar, a través de la Fundació Damm, 5.000 euros a l’entitat per lluitar contra la pandèmia. A més, la Creu Roja va ser també un dels beneficiaris de la donació de més de 500.000 ampolles d’aigua mineral que la Fundació Damm va entregar a centres sanitaris, residències de la tercera edat i entitats socials de tot el país.