Ramon Agenjo, protagonista de la nova sèrie de l’Acadèmia Catalana de Gastronomia i Nutrició
Fundació Damm 03 de juny de 2021

Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm, protagonitza el segon lliurament de “Els acadèmics”, la nova sèrie de la institució gastronòmica que vol donar a conèixer, amb un to proper i amè, aspectes destacats i curiositats de la història i la cultura gastronòmica de Catalunya.

En aquest capítol, Agenjo −qui també és tresorer de l'Acadèmia Catalana de Gastronomia i Nutrició−, descobreix la història del llúpol i la seva aplicació en el món de la cervesa, així com els esforços de Damm per plantar llúpol a Catalunya. Avui dia, Damm compta amb 8 hectàrees de llúpol de la varietat Nugget en el municipi tarragoní de Prades (Alt Camp), amb el qual elabora Complot, la IPA mediterrània de Damm.

L'Acadèmia Catalana de la Gastronomia i Nutrició va ser fundada al 1989 amb la finalitat de cohesionar, protegir i promoure la recerca, divulgació i promoció de la cuina i la gastronomia catalanes, així com consolidar la inequívoca i necessària relació que ha d'haver-hi i hi ha entre gastronomia i societat.

Per a veure el vídeo, feu clic aquí.

Acadèmia Catalana de Gastronomia i Nutrició