Ramon Agenjo presideix la reunió del jurat dels IV Premis Solidaris de la Fundació de l’FCF
Esport 06 de febrer de 2020

El jurat de la quarta edició dels Premis Solidaris de la Fundació de la Federació Catalana de Futbol s’ha reunit aquest matí a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm per deliberar les candidatures guanyadores dels guardons, que reconeixen els valors del futbol i el futbol sala català.

El patró-director de la Fundació Damm i patró de la Fundació de l’FCF, Ramon Agenjo, ha estat l’amfitrió d’un acte que ha comptat amb la presència de Joan Soteras; president de l’FCF, i Pere Guardiola; president de la Fundació de l’FCF, entre altres personalitats.

Els premis que es repartiran enguany estan dividits en les següents categories: Foment del Valors; Ètica Esportiva i Joc Net; Jugador/a; Entrenador/a; Club i Persona club; Àrbitre/a i Premi Extraordinari del Jurat.

En aquesta edició, s’han rebut més de 60 candidatures, de les quals el jurat n’ha premiat 21. Els guanyadors es donaran a conèixer durant la gala de la quarta edició Premis Solidaris de la Fundació Catalana de Futbol, que tindrà lloc el pròxim dia 17 de febrer a les 19 hores, a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm.

damm