Ramon Agenjo ofereix una conferència a l’Ateneu Barcelonès
Fundació Damm 12 de març de 2024

Ramon Agenjo, conseller de Damm i patró-director de la Fundació Damm, va visitar ahir l’Ateneu Barcelonès per donar a conèixer la labor filantròpica de Damm i la seva Fundació. Sota el títol “Damm, més de 100 anys amb l’esport i la cultura”, la conferència de Ramon Agenjo va versar sobre la història de la companyia, que es remunta a 1876, i la seva vinculació històrica amb la cultura i l’esport.

Després de la presentació, el patró-director la Fundació Damm va participar en una tertúlia, conduïda per Miquel Àngel Ballabriga, en què va ressaltar la importància de que les empreses donin suport a entitats i iniciatives culturals pel seu paper transformador de la societat: "Aposteu per la cultura. Els països que aposten per la cultura son millors, sempre", va concloure Agenjo.

La conferència s’emmarca dins la col·laboració entre la Fundació Damm i l’Ateneu Barcelonès, a través de la qual des de fa anys impulsen conjuntament la cultura. Fundat el 1872, l’Ateneu Barcelonès és una associació que acompanya des de fa més de 150 anys la societat i la cultura catalanes amb la voluntat de ser un dels principals centres de debat intel·lectual. Els seus principals objectius són promoure l’autoformació cultural ciutadana, impulsar un diàleg obert, transversal i constructiu amb la societat civil, ser un centre de difusió de debats d’àmbit nacional i un nucli de creació per a promoure l’activitat intel·lectual col·lectiva.

Ramon Agenjo ofereix una conferència a l’Ateneu Barcelonès