Ramon Agenjo, nou president del Jurat de la Gala de les Estrelles
Fundació Damm 08 de octubre de 2019

Ramon Agenjo ha estat nomenat president del Jurat de la Gala de les Estrelles del Futbol Català. En el transcurs de l’acte d’avui, s’ha fet públic el resultat de les votacions per proclamar els i les millors futbolistes del nostre país. Gerard Piqué i Aitana Bonmatí, amb un 67% dels vots, han estat considerats els millors futbolistes de la temporada 2018-19.

Els membres del jurat s’han reunit a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm per conèixer el resultat de les votacions. Pep Guardiola, Gerard Deulofeu, Riqui Puig, Laia Aleixandri, Alexia Putellas i Xavier Estrada Fernández, entre d’altres, també seran reconeguts en la Gala que se celebrarà el pròxim dilluns dia 14 d’octubre a l’Antiga Fàbrica.

L’acte ha estat presidit per Ramon Agenjo, conseller de Damm, director de la Fundació Damm i president del CF Damm; Joan Soteras, president de la FCF; Gerard Figueras, secretari general de l'Esport i de l’Activitat Física, i Jorge Villavecchia, director general de Damm.

jurat