Ramon Agenjo: “La cultura fa del món un lloc millor’
Cultura 06 de maig de 2021

El vicepresident de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, ha participat en el debat “La cultura com a dinamitzador de l’economia”, organitzat pel Círculo Ecuestre i la Fundació Catalunya Cultura, el qual ha girat al voltant de la importància de la cultura, no només com una cosa digna de lloar o de gaudir, sinó també com un factor de dinamització de l'economia i de creació d'ocupació i riquesa.

“Arreu de Catalunya, hi ha moltes petites empreses que inverteixen en cultura, però no ho saben”, ha apuntat Agenjo. Una tasca que mereix ser reconeguda en aquests moments ens els quals el sector cultural travessa una delicada situació, com a conseqüència de la crisi sanitària derivada de la Covid-19. El vicepresident de la Fundació Damm i patró de la Fundació Catalunya Cultura també ha afegit que “està molt bé que les empreses donin suport a les institucionals culturals, però més bé està que les empreses catalanes tinguin el seu propi projecte”. Perquè, com ha resumit Agenjo, “la cultura fa del món un lloc millor”.

Un treball que s’està fent des d’empreses de totes les mides i a tot el territori que, a partir d’ara, es veurà reconegut amb el recentment presentat Segell d’Empresa o Entitat Compromesa amb la Cultura, el qual vol donar visibilitat al mapa d’empreses que col·laboren amb la cultura a Catalunya.

A la taula rodona −moderada per Georgina Ferri, directora gerent del diari ARA−, també han participat Anna Gener, CEO a Barcelona de Savills Aguirre Newman; Eusebio Güell, president de la Fundació Güell, i Sílvia Martí, VP Corporativa, Comunicació Interna i Institucional de Grup Moventia.

Podeu tornar a veure el debat aquí.

Debat Fundació Cataluny Cultura