Ramon Agenjo entrega el Trofeu al Millor Gol a Flor Bonsegundo
Esport 15 de novembre de 2021

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm ha acollit avui la primera Gala del Futbol Femení Europeu, organitzada pel diari esportiu Mundo Deportivo, la qual ha reunit les millors jugadores de futbol de tot Europa.

Ramon Agenjo, vicepresident i director de la Fundació Damm, ha entregat el Trofeu al Millor Gol a l’actual jugadora del Madrid Club de Futbol Femení, Flor Bonsegundo. El gol que va marcar al Betis la temporada passada quan defensava la samarreta del València Club de Futbol a Primera Femenina l’ha fet mereixedora d’aquest guardó.

La gala ha comptat amb les intervencions de Santi Nolla, director i CEO de Mundo Deportivo; Jorge Vilda, seleccionador espanyol de futbol femení; José Manuel Franco, president del Consejo Superior de Deportes (CSD), i Laura Vilagrà, consellera de la Presidència de la Generalitat de Catalunya.

Les altres premiades de la nit han estat Evelina Cabrera (que va ser nombrada ambaixadora de la gala), Nikita Tromp (Trofeu Promesa), Virginia Torrecilla (Trofeu Valors de l’Esport), Nadine Kessler (Trofeu Llegenda), Alexia Putellas (Trofeu MVP) i Jenni Hermoso, (Trofeu Especial Mundo Deportivo, com a màxima golejadora de les grans lligues europees).

Ramon Agenjo entrega el Trofeu al Millor Gol a Flor Bonsegundo