Quatre jugadors i jugadores del Club de Pàdel Damm competiran al XIV Mundial de Pàdel de Menors
Esport 20 de setembre de 2023

Els jugadors del Club de Pàdel Damm Paula Ferrán, Covadonga Verdejo, Nicolás Fernández i David Gala viatjaran el mes de novembre a Paraguai com a part de la selecció espanyola per competir al XIV Mundial de Pàdel de Menors. Així ho anunciava José Luis Gutiérrez, seleccionador nacional de menors, que el passat divendres va donar a conèixer la llista dels 24 jugadors i jugadores que formaran part de la selecció espanyola masculina i femenina.

El campionat organitzat per la Federació Internacional de Pàdel tindrà lloc del 13 al 18 de novembre i comptarà amb modalitats tant per equips –amb 16 equips masculins i 16 de femenins– com per parelles, en les categories sub-14, sub-16 i sub-18. La seu escollida per acollir la competició serà el SND Arena, a Asunción

La Paula, la Cova, el Nico i en David, al costat dels seus companys i companyes de la selecció, lluitaran per fer-se amb el títol de Campions i Campiones a la XIV edició del Mundial de Pàdel de Menors. Abans de viatjar a Paraguai, tots els jugadors i jugadores convocats per la Federació Espanyola de Pàdel es concentraran a Madrid entre el 29 de setembre i l’1 d’octubre per a preparar-se per la competició.

Cuatro jugadores y jugadoras del CP Damm competirán en el XIV Mundial de Pádel de Menores