Promocionem l'esport en àmbits saludables
Esport 22 de abril de 2018

El patró-director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, i la presidenta del Club de Golf Vallromanes, Carlota Sabaté, han signat un conveni de col· laboració entre ambdues entitats. La Fundació Damm farà una aportació econòmica amb la finalitat d’ajudar al Club de Golf Vallromanes amb la seva dedicació en la promoció de l’esport en àmbits saludables.

Arran d’aquest conveni, l’entitat vallesana ha assignat un dels forats del magnífic camp a la Fundació Damm: el número 10. Aquest, consta d’una sortida complicada, en trobar- se un búnquer a 200 metres i amb la part esquerra fora dels límits del camp. Aquesta dificultat fa que aquest forat sigui el handicap 1 del camp. El segon cop tampoc és fàcil, amb un parell de búnquers protegint l’entrada al green. És un forat difícil però apassionant per l’afeccionat més exigent.

El Club de Golf Vallromanes té per objecte la pràctica i foment del golf, amb caràcter estrictament aficionat, així com la de qualsevol altre joc, esbarjo o esport practicat també per aficionats.

vallromanes