Presentació del nou patronat de la Fundació Cruyff
Esport 30 de maig de 2018

Pep Guardiola, Carles Puyol, Xavi Hernández, Fernando Belasteguin, Joan Laporta, Jaume Roures, Joan Francesc Pont i Ramon Agenjo, com a vocals, Xavier Arbós, secretari, Susila Cruyff, presidenta, i Pati Roura, com a directora, seran els encarregats de vetllar pel bon funcionament del llegat solidari de Johan Cruyff. Cruyff va ser un dels jugadors i entrenadors més importants de la història del futbol mundial i la seva petjada no només ha estat dins del camp sinó també fora pel seu vessant més solidari i la creació de la seva pròpia fundació.

La presentació en societat del nou patronat es va celebrar durant l’Open Day, el dia on s’apleguen gran part dels nois i noies que es beneficien dels projectes de la Fundació Cruyff en el nostre país. Més de 900 esportistes van poder gaudir d’una gran jornada a les instal·lacions del Complex Esportiu Municipal La Mar Bella de Barcelona amb la companyia de Pep Guardiola, Carles Puyol i les jugadores del nostre equip femení entre d’altres.

cruyff