Presentació del Barcelona Obertura Spring Festival
Cultura 07 de febrer de 2019

El patró-director de la Fundació Damm i president de Barcelona Obertura, Ramon Agenjo, va ser l’encarregat d’obrir la presentació del Barcelona Obertura Spring Festival a la sala Mirador del Palau de la Música. L’acte va comptar amb la presència Mariona Carulla, presidenta de l’Orfeó Català, Robert Brufau, director de L’Auditori, Christina Scheppelman, directora artística del Gran Teatre del Liceu, i Joan Subirats, comissionat de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona, entre d’altres.

El Barcelona Obertura Spring Festival se celebrarà del 4 al 17 de març i comptarà amb grans noms de l’escena de la música clàssica internacional com Valery Gergiev, Kent Nagano, Diana Damrau, Daniil Trifonov, Tabea Zimmermann, Jonathan Nott, Grigory Sokolov, Irene Théorin i Matthias Goerne.

A més, la presentació del festival va servir per mostrar a la ciutat de Barcelona una innovadora iniciativa anomenada Obertura City+, que acostarà gratuïtament la música clàssica a espais emblemàtics de la ciutat repartits en els deu districtes barcelonins.

obertura