Presentació de la nova temporada del CP Damm
Esport 01 de març de 2019

El passat 28 de febrer es va presentar la nova temporada del Club de Pàdel Damm. L'acte es va celebrar a les instal·lacions Reebok Sports Club La Finca a Pozuelo de Alarcón, seu dels entrenaments del Club. L'acte va comptar amb la presència de jugadors, jugadores, tècnics i famílies, a més de Ramon Agenjo, conseller de Damm, vicepresident i director de la Fundació Damm i president del CP Damm; Mario Hernando, director general del World Padel Tour; José Luis Serrano, adjunt a la presidència de Damm i responsable de pàdel de la companyia; Jorge Gómez de la Vega, director general d'StarVie; Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm; Manu Pascual, director esportiu del CP Damm, i Juanjo Gutiérrez, responsable de l'equip absolut del Club.

Durant la presentació, va prendre la paraula el nou director esportiu, Manu Pascual, que va declarar que “guanyar i millorar és important però, per a nosaltres, la formació esportiva preval sobre qualsevol altre aspecte. Intentem educar guanyant”. Per tancar els parlaments, el president Ramon Agenjo va animar a tots els nois i noies a practicar esport sense renunciar mai als estudis. “La formació humana és imprescindible per ser un bon esportista i un futur campió”, va emfatitzar Agenjo davant de tots els esportistes, tècnics i familiars.

A continuació, i abans del berenar, es va realitzar una sessió de fotografies on van participar tots els esportistes de l’escola i els dos jugadors de pàdel en cadira de rodes del Club.

padel