Presentació de la Gala People in Red
Societat 18 de octubre de 2018

El conseller de Damm i patró-director de la Fundació, Ramon Agenjo, va ser present a la presentació de la Gala People in Red de la Fundació Lluita contra la Sida, que va tenir lloc a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm.

La Gala se celebrarà el pròxim 19 de novembre al MNAC amb actuacions i convidats de renom. El presentador Jesús Vázquez serà el conductor d’una gala que té l’objectiu de recaptar fons per a la investigació en la prevenció i la curació del virus VIH. La gala serà dirigida pel productor de televisió Toni Cruz i es retransmetrà en streaming perquè pugui ser seguida arreu del món.

El Dr. Bonaventura Clotet, president de la Fundació Lluita contra la Sida, va manifestar durant l’acte que “la solució definitiva per a les persones infectades vindrà a través de la combinació d’anticossos i fàrmacs que facin sortir el virus dels seus amagatalls per identificar-lo i destruir-lo”. La Fundació Damm és un dels col·laboradors principals de la Gala People in Red.

(Fotografia: FLS / Autor: Ricardo Miras)

jesus vazquez