Presentació de la 8a Edició de la Gala Sida
Esport 01 de juliol de 2017

La Fundació Lluita contra la Sida, presidida pel Dr. Bonaventura Clotet, celebrarà una nova edició de la Gala Sida, una gala benèfica que té l’objectiu de recaptar fons per a acabar definitivament amb el VIH. La 8a edició, que se celebrarà el 28 de novembre al Qizink Center, de Madrid, no només vol seguir recaptant fons, sinó que també té l’objectiu de conscienciar de la gravetat d’un problema que afecta cada vegada més als joves, un col·lectiu que veu la sida com una malaltia superada. La Fundació Lluita contra la Sida, que compta amb el suport de la Fundació Damm, ha aconseguit grans avenços científics centrats en l’erradicació del VIH.

El febrer del 2017 es van presentar els resultats d’un prometedor assaig clínic amb vacuna terapèutica, amb la qual s’ha aconseguit per primera vegada reeducar el sistema immunitari de 5 persones de les 13, per un llarg període de temps.

Presentació de la 8a Edició de la Gala Sida