Pep Guardiola rep el premi al Millor Entrenador en la 10ª edició de la Gala de les Estrelles del Futbol Català
Esport 29 de novembre de 2022

Ahir al vespre, l’Antiga Fàbrica Estrella Damm va acollir la celebració de la 10ª edició de la Gala de les Estrelles de Futbol Català, organitzada per la Federació Catalana de Futbol. Pep Guardiola i Alexia Putellas van estar els principals protagonistes de la vetllada, que van repetir guardó com a millor entrenador, i millor jugadora i màxima golejadora, respectivament. El tècnic de Santpedor va rebre el reconeixement de mans del vicepresident de la Fundació Damm i president del Jurat de la Gala de les Estrelles, Ramon Agenjo

Aquesta és ja la cinquena edició en què Pep Guardiola ha sigut guardonat en la gala de premis del futbol català. L’exentrenador del Barça i actual entrenador del Manchester City ha dedicat el premi al tècnic català Óscar García i a la seva filla. Per la seva banda, Alexia Putellas ha estat la gran protagonista de les darreres edicions de la Gala de les Estrelles i amb el doble premi d’enguany s’ha convertit en la màxima guardonada de la Gala, amb un total de vuit trofeus.

Ramon Agenjo també ve entregar el premi del Jurat, junt amb Montse Altimira, tresorera de la Federació Catalana de Futbol. Aquest guardó va ser atorgat al FC Levante Las Planas en reconeixement pel seu retorn, vuit anys després, a la màxima categoria del futbol femení estatal.

Guanyadors 10a Gala de les Estrelles