Pedrellianes 2018 a la Biblioteca de Catalunya
Cultura 29 de novembre de 2018

Amb motiu de la commemoració del Centenari de la creació de la Secció de Música de la Biblioteca de Catalunya, la mateixa Biblioteca va organitzar l’any passat la jornada Pedrellianes per debatre i intercanviar idees. Per donar-li continuïtat a aquesta jornada s’ha organitzat una nova edició, en aquest cas, dedicada a la promoció i mecenatge del patrimoni musical. Enguany, el patró-director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, ha format part d’una taula rodona coordinada pel periodista musical Albert Torrents amb la presència de Sergi Ferrer-Salat, president de la Fundació de Música Ferrer-Salat, i Oriol Aguilà, director del Festival de Peralada.

L’acte es va celebrar a la Sala de la Caritat de la Biblioteca de Catalunya davant d’un públic nombrós i participatiu que al final va poder reflexionar i preguntar sobre l’actualitat i el futur de la música clàssica. Ramon Agenjo ha explicat el tarannà filantròpic de Damm i les diferències entre el mecenatge que realitza la Fundació Damm, i el patrocini del qual s’encarrega el departament de màrqueting i patrocinis de l’empresa.

biblioteca