Part de l’equip de Damm assisteix al ballet ‘Winterrise’ del Gran Teatre del Liceu
Cultura 18 de novembre de 2021

El passat 10 de novembre, la Fundació Damm va convidar 20 col·laboradors i col·laboradores de Damm, juntament amb els seus acompanyants, a assistir a l’obra ‘Winterrise’, un ballet coregrafiat per Angelin Preljocaj a partir d’una partitura de Franz Schubert.

El Viatge d’hivern (Winterrise) és una obra mestra per a veu i piano que integra 24 cançons composades a partir dels poemes de Wilhelm Müller el 1824 i on els dotze ballarins i ballarines creen una atmosfera íntima, una espècie de jardí d’hivern.

Després del ballet, les persones de Damm van poder assistir a un aperitiu que es va servir al Saló dels Miralls, un dels espais de descans i de trobada que es caracteritza pel seu estil, els seus miralls i les pintures del sostre, aquestes últimes una còpia realitzada per Josep Mestres Cabanes de l’original pintat per Josep Mirabent. A més, a la mateixa sala, les persones de Damm van poder gaudir de l’exposició “Kaos Star” d’Okuda San Miguel, formada per una gran estrella escultòrica al centre, i els “soulkeepers”, uns curiosos personatges que guarden ànimes i que apareixen a totes les seves obres.

La Fundació Damm col·labora amb el projecte social del Gran Teatre del Liceu per a contribuir a generar i promoure iniciatives que fomentin la cultura operística i que arribin a un sector més ampli de la ciutadania.