Parker guanya l'Estrella Damm Mediterranean Ladies Open
Esport 01 de maig de 2017

La britànica Florentyna Parker ha resultat guanyadora de la primera edició de l’Estrella Damm Mediterranean Ladies Open al Club de Golf Terramar de Sitges. Ho ha fet contra tot pronòstic però no exempta de brillantor després d’una emocionant darrera jornada disputada amb sol i vent per quart dia consecutiu, davant l’atenta mirada d’un públic nombrós, sobretot en els últims partits en els quals es trobaven les espanyoles Carlota Ciganda i Azahara Muñoz.

Parker va guanyar en el quart forat el desempat a la número 10 mundial, la sueca Anna Nordqvist, després de quedar eliminada inesperadament. Ciganda va tenir el triomf a la mà però va fallar en l’últim forat. Després, per a tristesa de la legió de seguidors que no van cessar d’animar-la fins al darrer moment, va caure al primer extra.

Marta Figueras-Dotti, ambaixadora del Torneig, va predir que seria una setmana espectacular i memorable. Així ha estat gràcies a la presència d’extraordinàries jugadores, la magnífica organització i la gran afluència de públic.

Parker guanya l'Estrella Damm Mediterranean Ladies Open