Noves beques 'Josep Damm - Ángel Corella' de ballet clàssic
Cultura 01 de febrer de 2017

La Corella Dance Academy és una acadèmia de dansa que té com a objectiu el foment de l’art del ballet clàssic al nostre país mitjançant el desenvolupament de projectes integrals d’alt rendiment. L’Acadèmia va ser inaugurada el setembre del 2012 a Barcelona amb la intenció de posicionar-se com un referent internacional en el món de la dansa. La metodologia emprada i la titulació pròpia assegura la qualitat i la continuïtat de futures generacions.

Amb l’acord de col·laboració entre la Fundació Damm i la Corella Dance Academy, la Fundació Damm finançarà les beques Josep Damm – Ángel Corella, perquè joves ballarins puguin realitzar formació d’alt rendiment en Ballet Clàssic a les dependències de la Corella Dance Academy.

El conveni entre ambdues entitats va ser signat pels patrons directors de la Fundació Damm, Ramon Agenjo i Ramon Armadàs, i per Ángel Corella, director emèrit de la Corella Dance Academy, i Carmen Corella i Dayron Vera, administradors solidaris de l’Acadèmia.

Amb aquesta nova col·laboració, la Fundació Damm segueix recolzant i promocionant activitats orientades a la formació integral de la persona mitjançant el mecenatge de programes i projectes educatius, sobretot a través de les arts escèniques i la cultura.

Noves beques 'Josep Damm - Ángel Corella' de ballet clàssic