Nova temporada, noves il·lusions
Esport 23 de gener de 2020

Amb l’arribada del nou any comença una nova temporada de pàdel. El CP Damm va presentar el seu equip a les instal·lacions de La Finca a Pozuelo de Alarcón, la seu esportiva del club.

El president Ramon Agenjo va donar la benvinguda a tots els jugadors, jugadores i familiars emfatitzant la importància de l’educació i els estudis en la formació integral de l’esportista. “M’agrada que guanyeu, però encara m’agrada més que traieu bones notes i que sigueu bons companys”, va recalcar el president mostrant les intencions de la Fundació Damm envers els esportistes. El Club de Pàdel Damm està format en aquest moment per 9 noies, 20 nois, 8 tècnics i els companys de pàdel en cadira, Victor Carretón i Rubén Castilla.

A l’acte hi van ser presents Manu Pascual, director esportiu del CP Damm; José Luis Serrano, adjunt a la presidència de Damm i conseller delegat del World Padel Tour; Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm; Juanjo Gutiérrez, team manager del CAR Star Vie i seleccionador absolut espanyol, i Jorge Gómez De la Vega, director executiu de Star Vie.

La presentació de la temporada també va servir per acomiadar els esportistes que per edat han de deixar el club. En aquest cas van ser Ichi Mayorga, Álex Gil i Victor Mena.

padel