Nou conveni de col·laboració de La Fundació Damm amb el Club Esportiu Laietà
Esport 01 de juliol de 2017

La Fundació Damm va signar un conveni de col·laboració amb el Club Esportiu Laietà que servirà per a poder impulsar l’esport formatiu del club barceloní. El Laietà és un club poliesportiu fundat l’any 1922 per exalumnes dels Escolapis que volien jugar a bàsquet i en van ser pioners. El primer partit oficial de bàsquet que es va disputar a Catalunya va ser entre el CE Europa i el CE Laietà, el 8 de desembre de 1922.

El Laietà té una superfície de gairebé 30.000 metres quadrats on hi ha 15 pistes de tennis de terra batuda, 11 de pàdel, un camp de futbol sala de gespa artificial, una pista d’hoquei, una pista poliesportiva, un pavelló cobert, una piscina descoberta i un gimnàs de tres plantes. Aquet conveni entre les dues entitats, que va ser signat pel president del CE Laietà, Domingo Goenaga, i pel patró director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, segueix la màxima de la Fundació Damm de donar suport a les entitats esportives catalanes que fomenten els valors inherents a l’esport entre els més petits i els joves, uns dels pilars de la societat.

Nou conveni de col·laboració de La Fundació Damm amb el Club Esportiu Laietà