Músics i esportistes, a l'Antiga Fàbrica
Esport 04 de juny de 2018

El passat mes de juny es va produir per primera vegada un sopar d’amics de la Fundació Damm amb l’única raó de compartir experiències al voltant d’una taula. Destacats prohoms de l’esport com Pep Guardiola, Carles Puyol, Enric Masip, Pablo Lima, Viran Morros o Thomas Cristiansen van compartir la vetllada amb alguns dels músics més representatius del nostre país: David Carabén (Mishima), Santi Balmes (Love of Lesbian) o Joan Dausà.

El sopar va consistir en un maridatge de cerveses explicat per Ramon Agenjo, conseller de Damm i patró-director de la Fundació. Cada cervesa estava relacionada amb un plat idoni per les característiques de la cervesa. L’experiència va ser molt ben acollida per tots els comensals, posant de manifest la necessitat de repetir-ho. Ramon Agenjo va assegurar que hi hauria una segona edició, fet que va ser molt ben rebut pels participants en aquesta lúdica trobada.

pep guardiola