“Muntem un Festival”, guanyador del premi IMPULSA CULTURA 2022
Cultura 21 de octubre de 2022

Ahir al vespre, la Fundació Catalunya Cultura va celebrar la setena edició de la Gala IMPULSA CULTURA, en la qual es va lliurar el Premi IMPULSA CULTURA, atorgat a “Muntem un Festival”. L’acte, que es va celebrar al Teatre de Sarrià, va estar conduït pel comunicador Òscar Dalmau i va comptar amb la presència del secretari general del Departament de Cultura, Jordi Foz, i la directora d’Indústries Culturals, Propietat Intel·lectual i Cooperació del Ministeri de Cultura i Esport, Adriana Moscoso.

Aquest premi, dotat amb 10.000 euros i una obra de l’artista Musa71, reconeix un dels 10 projectes finalistes del Programa IMPULSA CULTURA d’enguany que hagi destacat per la seva sostenibilitat, proposta de valor, capacitat de rèplica i de teixir aliances.

El projecte “Muntem un Festival” dona l’oportunitat als adolescents d’instituts públics de Barcelona de participar i liderar el procés de selecció i gestió de nous models culturals. En concret, els membres del jurat han premiat el projecte per “estimular l’emoció i l’emprenedoria, per dedicar-se a un segment de la població desatès per l’oferta cultural en un moment de formació com a persona, i perquè està creant talent per al futur de la indústria, tant com a gestors i usuaris”.

Durant la gala, també es va anunciar el guanyador del Premi EMPRESA CULTURA, que va ser atorgat a Abacus Cooperativa pel seu compromís i la seva contribució en el foment i suport a la cultura en l’àmbit de Catalunya.

La Fundació Damm manté una estreta relació amb la Fundació Catalunya Cultura, amb qui col·labora activament, i forma part del seu patronat a través de la figura de Ramon Agenjo, membre del comitè executiu de la Fundació Catalunya Cultura i vicepresident de la Fundació Damm.

Més informació a www.fundaciocatalunyacultura.cat

“Muntem un Festival”, guanyador del premi IMPULSA CULTURA 2022