Montilivi va viure una festa amb el Catalunya ‒ Tunísia
Esport 01 de febrer de 2017

Tunísia va ser el rival de Catalunya del partit que es va disputar, per primer cop, a l’estadi de Montilivi de Girona.

El passat 28 de desembre, l’Estadi de Montilivi del Girona FC va ser la seu del tradicional partit de Nadal que, enguany, Catalunya va disputar contra Tunísia. El bon joc dels catalans no va ser suficient per guanyar a un rival que s’estava preparant per la Copa d’Àfrica. L’àrbitre va xiular el final del temps reglamentari i el marcador mostrava un empat a 3. A la tanda de penals, els tunisians no van perdonar i es van endur la Copa.

El partit, que va omplir les grades de Montilivi, va comptar amb la presència del president de la Generalitat i de l’ambaixador de Tunísia a Espanya, entre d’altres autoritats. El patró director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, va fer entrega de la Copa al Millor Jugador del Partit a Xavi Hernández, que va ser escollit per tots els periodistes acreditats al partit. Sergio Garcia, també un mític de la Selecció Catalana i excerveser, va ser el capità de la Selecció.

Montilivi va viure una festa amb el Catalunya ‒ Tunísia