Missió complerta: Dakar 2018
Esport 22 de gener de 2018

Isidre Esteve ha complert el seu objectiu al finalitzar el rally més dur del món en 21a posició i ha assegurat sentir-se “molt satisfet” amb la seva actuació. Després de 9.000 quilòmetres per Perú, Bolívia i Argentina, el d’Oliana s’ha classificat quart en la seva categoria i ha estat el segon millor pilot de l’Estat en la general en cotxes, després del guanyador absolut Carlos Sainz.

“Tornaré l’any vinent amb aquest projecte tan il·lusionant gràcies al suport dels meus patrocinadors. El repte és ser cada any més competitius fins aconseguir fer amb el cotxe el mateix que vam aconseguir amb la moto abans de l’accident”, va manifestar Esteve a la seva arribada.

La Fundació Damm és un dels patrocinadors que col·labora amb Isidre Esteve i el seu equip en aquest projecte del Dakar, així com en la construcció del coixí intel· ligent per a persones amb lesions medul·lars, que es va tornar a provar amb resultats exitosos en el Dakar. El passat 9 de febrer, l’Isidre Esteve i la Lídia Guerrero, parella i preparadora física del pilot, van organitzar una festa a l’Antiga Fàbrica Damm per agrair a tots els col·laboradors i amics el recolzament rebut i el bon resultat obtingut. Els patrons de la Fundació Damm van obsequiar al pilot i al seu equip amb un trofeu commemoratiu.

Aprofitant el pas del Dakar per Bolívia, des de la Fundació Damm es va voler donar a conèixer el projecte de l’Associació Khuskan Jaku de la localitat boliviana d’Oruro, que treballa per la integració de joves i infants amb discapacitats intel·lectuals, a l’organització de la cursa. Degut al gran interès que va despertar el projecte en l’entitat organitzadora del Dakar, la Fundació Damm va ser convidada a la recepció oficial que va dur a terme el president de Bolívia, Evo Morales. El pilot Isidre Esteve també va voler participar en aquest projecte i, des de la seva fundació, va fer arribar samarretes solidàries als nois i noies d’Oruro.

dakar