Més d'un milió d'euros recaptats en la 7a Gala Sida
Societat 01 de febrer de 2017

La Gala Sida, organitzada per la Fundació Lluita contra la sida, va recaptar en la seva primera edició celebrada a madrid 1.053.516 euros, un 30% més que l’any anterior.

En les 7 edicions de la Gala Sida s’ha recaptat 4,5 milions d’euros, destinats a finançar els projectes d’investigació de la fundació que presideix el Dr. Bonaventura Clotet centrat a acabar amb el VIH a través d’una vacuna i altres estratègies d’eradicació. Un 70% de l’aportació aconseguida prové de les empreses patrocinadores de la Fundació Lluita Contra la Sida, com ho és la Fundació Damm, que no es va perdre aquesta gala que ja forma part de l’agenda solidària anual.

La 7a edició de la Gala es va celebrar al Palau de Cibeles de Madrid davant de més de 700 convidats, formats per una àmplia representació de la societat civil, empresarial i institucional, així com per més d’un centenar de ‘celebrities’.

Durant la Gala, el Dr. Clotet va fer entrega dels premis AIDS Awards, uns premis que des de fa tres anys reconeixen el compromís i la dedicació a la investigació del VIH/sida. Els guanyadors d’enguany van ser el Prof. Douglas D. Richman, director del Center for AIDS Research de la Universitat de San Diego, i l’empresa Room Mate Hotels, per ser un exemple de responsabilitat social amb la seva campanya ‘Room to help’.

Més d'un milió d'euros recaptats en la 7a Gala Sida