Més de 800 joves i infants, a l'Open Day de la Fundació Cruyff
Fundació Damm 01 de juliol de 2017

El Complex Esportiu municipal de La Mar Bella va acollir una nova edició de la jornada Open Day que organitza la Fundació Johan Cruyff. En total, més d’una vintena d’activitats van permetre a gairebé un miler de joves i nens gaudir d’una jornada lúdica i esportiva. La Fundació Cruyff, amb el suport d’altres entitats com ara la Fundació Damm, dedica anualment als beneficiaris dels seus projectes una jornada que té l’objectiu de convertir la pràctica esportiva en una font de diversió, desenvolupament personal i inclusió social. Bàsquet, futbol, tennis o ciclisme adaptat van ser algunes de les disciplines que es van poder veure a La Mar Bella, com a mostra representativa dels projectes esportius que aquesta entitat duu a terme durant tot l’any arreu del món.

Durant la jornada, els representants de totes les entitats col·laboradores amb el projecte van poder fer un recorregut pels diferents espais habilitats i van poder intercanviar opinions amb els responsables tècnics del projecte, així com amb alguns dels patrocinadors. Ramon Agenjo, patró director de la Fundació Damm no es va voler perdre aquesta cita anual d’inclusió social a través de l’esport.

Més de 800 joves i infants, a l'Open Day de la Fundació Cruyff