Més de 300 persones de Damm assisteixen al TNC
Cultura 08 de març de 2022

La Fundació Damm va convidar més de 300 persones de Damm, entre col·laboradors i col·laboradores de Damm i les seves famílies i amics, a una funció exclusiva dijous passat 3 de març, on van poder gaudir de l'obra “Desig”, un dels textos més icònics de Josep Maria Benet i Jornet sota la direcció de Sílvia Munt.

Desig ens explica la història d'un matrimoni que veu interrompuda la seva vida rutinària, de la misteriosa connexió amb una parella de desconeguts i dels records d'una nit que gairebé s'havien esborrat, jugant contínuament amb un doble llenguatge i també en un doble univers: el que ens passa i el que voldríem que ens passés.

Al finalitzar l'obra, els assistents van poder gaudir d'un aperitiu a la terrassa del Teatre Nacional de Catalunya, acompanyats per Ramon Agenjo, vicepresident i director de la Fundació Damm.

La Fundació ajuda a fer accessible la cultura a totes les persones fent costat a entitats culturals de tot el país com el TNC.

Més de 300 persones de Damm assisteixen al TNC