Martín Posse, nou entrenador del primer equip
Esport 25 de abril de 2018

Martín Andrés Posse ha assumit avui la direcció del Juvenil A del Club. El tècnic, de 42 anys, s’ha reunit aquest matí amb el president Ramon Agenjo a les oficines de la Fundació Damm i ha formalitzat la seva vinculació amb l’entitat. L’etapa de l’argentí al CF Damm arrencarà oficialment l’1 de juliol, tot i que Posse ja començarà a participar de la planificació esportiva de la temporada 2018-19, juntament amb el director esportiu Albert Puigdollers, amb el repte d’aconseguir l’ascens a la Divisió d’Honor Juvenil.

El “Cholo” Posse, com se’l coneix, té una dilatada experiència a les banquetes del futbol català d’ençà que es va retirar del futbol professional. El tècnic ha entrenat el juvenil de l’Espanyol a Divisió d’Honor, l’Hospitalet, la Pobla de Mafumet –a qui va ascendir a Segona B- i, darrerament, l’Olot.

Com a jugador, Posse va iniciar la seva carrera esportiva al Vélez Sarsfield, debutant a la primera divisió argentina amb 16 anys. El 1998 va arribar a l’Espanyol, on va jugar durant set temporades. El davanter també va defensar els colors del Tenerife i va finalitzar la seva etapa com a futbolista al Castelldefels.

Posse va ser internacional amb la selecció de l’Argentina, arribant a disputar la Copa Ámerica el 1997. En aquell equip també hi era Pablo Rotchen, qui serà el seu ajudant al conjunt cerveser. D’entre el palmarès de Martín Posse en destaca una Copa Libertadores, una Copa Intercontinental, tres campionats argentins i dues Copes del Rei.

posse