Márquez, padrí del llibre solidari de l'esport
Cultura 01 de maig de 2017

És la primera vegada que el padrí no està relacionat directament amb el primer equip del Barça. Anteriorment, Carles Puyol, Xavi Hernández, Andrés Iniesta, Leo Messi, Luis Suárez, Gerard Piqué o Pep Guardiola van ser alguns dels padrins de luxe del llibre, que en les 12 edicions anteriors han recaptat més de 750.000 euros. Marc Márquez mai té un no quan es tracta de solidaritat.

En aquesta edició, l’entitat beneficiària serà l’Associació Esclat, una organització amb diversos centres a Barcelona que fa més de 40 anys que treballa amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral o múltiples deficiències. La Fundació Damm, col·laboradora des de la primera edició del llibre solidari, regalarà un exemplar del llibre a cada membre del CF Damm al sopar de final de temporada.

Márquez, padrí del llibre solidari de l'esport