L'obra 'La fortuna de Sílvia', del TNC, en exclusiva pels treballadors de Damm
Cultura 01 de febrer de 2017

La Fundació Damm i el Teatre Nacional de Catalunya, com cada any, van organitzar una funció de teatre exclusiva pels treballadors de la companyia cervesera. D’aquesta manera, la Fundació segueix complint el compromís adquirit d’apropar als treballadors les col·laboracions culturals amb què treballa. En aquest cas va ser mitjançant la representació d’una funció de l’obra ‘La Fortuna de Sílvia’, de Josep Maria de Sagarra i dirigida per Jordi Prat.

L’obra tracta de l’evolució d’Europa i els trasbalsos de la Segona Guerra Mundial a través dels ulls d’una dona capaç de preservar la seva fortuna privilegiada, malgrat els cops que li esperen del destí i les humiliacions amb què es veurà castigada per la pobresa. Laura Conejero fa una interpretació impecable del personatge principal, acompanyada d’Anna Alarcón, Muntsa Alcañiz, Albert Baró, Berta Giraut i Pep Munné.

La funció en exclusiva pels treballadors de Damm ja fa anys que se celebra, fruit de les sinergies de patrocini entre la Fundació Damm i el Teatre Nacional de Catalunya.

L'obra 'La fortuna de Sílvia', del TNC, en exclusiva pels treballadors de Damm