Lliurament dels Premis Comprendedor
Societat 20 de novembre de 2019

Aquesta setmana s'han lliurat els Premis Comprendedor, organitzats per la Fundación Empresa y Sociedad a la Torre Bankia de Madrid. Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm, va ser l'encarregat de lliurar el premi en la categoria Indústria 4.0. El projecte guanyador va ser el desenvolupat per SACYR i Zerintia Technologies.

La Fundació Damm col·labora amb la Fundación Empresa y Sociedad per inspirar i impulsar un nou teixit empresarial que tingui com a detonant el món emprenedor i innovador, que també consideri que la societat envelleix, i que pari esment als nous moviments econòmics, com l'economia del bé comú, la circular o la col·laborativa.

La Fundación Empresa y Sociedad posa a la disposició dels seus associats un ecosistema i un espai d'innovació B2B, en el qual grans empreses i pimes es troben amb scaleups per a buscar solucions amb les quals afrontar reptes d'innovació estratègica i transformació digital. El seu objectiu final és ajudar a que puguin desenvolupar els seus desafiaments i reptes tecnològics de manera eficient de la mà de scaleups avantguardistes perquè aquestes millores reverteixin tant en la societat com en l'empresa.

damm