Lliurament de les XIV beques Fero a la sala oval del MNAC
Societat 14 de maig de 2018

El passat 14 de maig la sala oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya es va omplir amb prop de 800 persones que van participar en el sopar benèfic de la fundació d’investigació oncològica Fero, que presideix el Dr. José Baselga.

La biòloga de l’Institut d’Oncologia de la Vall d’Hebron Alena Gros va rebre una beca donada per la Fundació Areces per aprendre a estimular cèl·lules del sistema immunitari perquè reconeguin alteracions específiques dels tumors. La també biòloga Berta Sánchez-Laorden, per la seva part, va rebre una altra beca, en aquest cas donada per Sol Daurella per desenvolupar tractaments contra la metàstasi cerebral del melanoma.

El sopar benèfic va comptar amb la participació de la Fundació Damm i va ser un èxit de públic i de recaptació. El Dr. Baselga va declarar que els projectes becats són “pioners a escala mundial i aporten noves perspectives per combatre la metàstasi”. El Dr. José Baselga és l’impulsor de la Fundació Fero i una eminència internacional. En aquests moments és el president del Comitè Científic de la Fundació VHIO (Vall d’Hebron Institut d’Oncologia).

fero