Lionel Messi rep el Premi Barça Jugadors
Esport 12 de febrer de 2018

L’Agrupació Barça Jugadors, amb el patrocini de Damm, va entregar el passat febrer el Premi Barça Jugadors de la temporada 2015-16 a Lionel Messi, pel joc net demostrat per l’argentí. El premi el va entregar el president de l’Agrupació, Ramon Alfonseda, en un acte en què va assistir el patró director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, així com el president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, i el directiu responsable de les relacions amb l’Agrupació Barça Jugadors, Pau Vilanova.

Messi va mostrar el seu agraïment per rebre aquesta distinció, concedida per l’Agrupació per reconèixer el jugador del primer equip del club que més destaca durant la temporada per la seva conducta dins i fora el terreny de joc. En acabar la temporada 2015-16, més de 3.300 persones van participar a través de les xarxes socials en l’elecció del jugador amb més joc net. I entre els 6 finalistes, un jurat format per 15 persones relacionades amb l’esport van escollir Lionel Messi. Alfonseda va entregar a Messi l’escultura, obra de l’artista Agustí Puig, una al·legoria del joc net en bronze i plata envellit.

messi