L'Infantil B guanya la International Carnaval Cup
Esport 03 de març de 2019

El Club de Futbol Damm va alçar quatre títols durant el cap de setmana de Carnestoltes. El més destacat, el trofeu de campió de la International Carnaval Cup de l’Infantil B.

L’Infantil B va fer història en proclamar-se flamant vencedor de la VI International Carnaval Cup, una competició de prestigi més enllà de Catalunya que va comptar amb un cartell amb els millors planters d’equips professionals d’àmbit nacional i internacional.

A la primera fase del torneig disputat a Premià de Dalt, els nois de Mario Garcia van avançar ronda en un grup on van quedar enquadrats amb la Reial Societat, el Gimnàstic Manresa i el Premià de Dalt. Als vuitens de final van guanyar el Vic (1-0) i a quarts el València (1-0). A les semifinals, l’Infantil B va eliminar el Barça a la tanda de penals (2-3) i, a la final, es van imposar al Sevilla també als penals (3-2).

És la primera International Carnaval Cup que aconsegueix el Club, que va demostrar un gran orgull competitiu i professionalitat a través dels seus jugadors i tècnics en tot el torneig. A més, el defensa i capità cerveser Félix Giménez va ser guardonat com a Millor Jugador de la International Carnaval Cup.

El CF Damm va alçar tres copes més en futbol 7 durant el Carnestoltes. L’Aleví C es va endur el Torneig Petits Herois celebrat a l’Ametlla de Mar. A la fase de grups, els vermells van guanyar el Calafell per 2-0 i van sumar dos empats contra el Tortosa i l’Alboraia. Als quarts de final van eliminar el Gimnàstic de Tarragona (1-0), a les semifinals el Manresa (1-0) i, a la final, van superar el Reus (2-0). L’Aleví C no va rebre cap gol i el jugador Pau López va ser escollit Millor Porter del torneig.

El Benjamí B es va proclamar campió del VI Memorial Josep Mir. Els cervesers van guanyar tots els partits de la fase de grups: Cardedeu (2-0), Figueres (2-0), Llagostera (2-0), Bescanó (3-0) i Penya Bons Aires (5-0). A les semifinals, es van imposar al Mercantil (4-0) per acabar emportant-se el trofeu contra el Girona (1-0). El Benjamí B va guanyar tots els partits i tampoc va encaixar cap gol en tot el torneig disputat a Llagostera.

Finalment, el Prebenjamí A també va guanyar el Torneig Carnaval de Ponent. Els més menuts de la casa van avançar a la segona fase després de signar aquests resultats: Cardedeu (5-1), Montcada (0-0), Mollet (2-1) i Ponent (1-2). A les semifinals, van derrotar la Penya Blaugrana (4-1) i a la final el Cardedeu (2-0).

carnaval